Znalos? guerilla marketingu
Vážený respondent/ka,



som študentka 3. ročníka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave a rada by som Vás poprosila o vyplnenie krátkeho dotazníka.

Jeho cieľom je zistiť znalosť súčastných študentov OF, programu POCR alebo ZOP (ktorým je dotazník určený) ich znalosť guerilla marketingu. Výsledky budú súčasťou mojej bakalárskej práce.

Všetky údaje v dotazníku sú anonymné a budú použité výhradne na uvedený účel.



Vopred Vám ďakujem za spoluprácu a čas, ktorý ste venovali vyplneniu môjho dotazníka.
Prosím zadajte vaše informácie:
Študent obchodnej fakulty, EUBA, v programe: (uveďte buď POCR alebo ZOP)
Ročník štúdia
Číslo krúžku
1. Stretli ste sa v minulosti s pojmom guerilla marketing (gerila marketing) ?
Nie, nič mi to nehovorí
Nie, ale poznám slovo guerilla
Áno, par krát som tento výraz počul/a, no neviem o čo ide
Áno, viem iba približne o čo ide
Áno, viem presne o čo ide
 
2. Kde ste sa s týmto pojmom stretli? (viacero odpovedí je možných)
na EUBA, na prednáške
na EUBA, na cviku
na EUBA, pri výbere tém na bakalárku
slovenské média
zahraničné média
známi, priatelia, rodina
Iné
 
3. Uveďte, čo si pod guerilla marketingovou kampaňou Vy predstavujete?

Je to kampaň.. (viacero odpovedí je možných)
ktorá má za úlohu pomôcť k rastu neprofitutúcej spoločnosti.
vyznačujúca sa originalitou a interaktívnosťou.
netradičná, so zameraním najmä na zákazníka.
nadnárodných spoločností, kampaň je v každej krajine rovnaká.
na ktorú bol vyhradený nízky rozpočet - je teda finančne výhodná.
ktorá je založená na využití charakteristických vlastností zvierat, najmä divých.
ktorá sa vyznačuje hlavne svojím hlasným a agresívnym prístupom.
kreatívna, ktorej úlohou je prekvapiť až zaraziť.
Iné
 
4. Stretli ste sa s nasledovnými kampaňmi? (zašktrnite obrázky, s ktorými ste sa buď stretli, alebo Vám pripomínaju kampane, s ktorými ste sa stretli) (viacero odpovedí je možných)
img/sk/user_q8/287800254.jpg
img/sk/user_q8/287800255.jpg
img/sk/user_q8/287800256.jpg
img/sk/user_q8/287800257.jpg
img/sk/user_q8/287800258.jpg
img/sk/user_q8/287800259.jpg
img/sk/user_q8/287800260.jpg
 
5. Zaujali Vás kampane na predošlých obrázkoch?
vôbec
pripomínajú mi klasické reklamy
sú zaujímavejšie ako iné reklamy
hodnotím ich naozaj pozitívne
 
6. Vedeli ste že išlo o guerilla marketingové kampane?
Áno
Nie
 
7. Stretli ste sa s podobnými kampaňami? Do políčka -iné- uveďte spoločnosť/produkt, o ktorý išlo.

(Uveďte aj v prípade ak ste kampaň videli len prostrednictvom internetu na fotke) (viacero odpovedí je možných)
Nie, nestretol / nestretla
Áno, ale nespomínam si na spoločnosť/produkt o ktorý išlo
Áno, spomínam si aj na spoločnosť/produkt o ktorý išlo
Iné
 
8. Privítali by ste viac takýchto foriem kampaní/propagácie produktov na Slovensku?
Áno
Nie
 
9. Máte pocit nedostatočnej informovanosti o tejto forme marketingu v rámci predmetov marketingu na Obchodnej fakulte?
Áno
Nie
 
10. Prijali by ste aby bol guerilla marketing súčasťou na prednáškach/cvičeniach a Vy by ste tak mohli získať odborne podložené informácie týkajúce sa guerilla marketingu?
Áno
Nie